Foto's - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Joost - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Joost - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

18 Februari 2010 | Indonesië, Yogyakarta

Het is eindelijk gelukt om foto's te plaatsen, die kun je hier vinden:

Gisteren dus Yoga's schoonheden bekeken. De kraton die volgens Joost iets minder een loods voorstelt dan die in Solo met prachtige kostuums achter glas, koetsen uit den Haag en een Chevrolet.

Pizza Hut hier in Yogya is overigens aan te bevelen, maar dat terzijde.

's Avonds naar een voorstelling van de Ramayana, het verhaal van Rama en Sinta in gecondenseerde vorm. Het origineel duurt maar liefs vier avonden, een beetje te veel voor Joost. Maar eerst lekker ook gegeten daar.

Vanochtend nog Taman Sari hier bekeken. Vanmiddag gaan we door naar Surabaya.

• 18 Februari 2010 - 08:36

Anita:

Fantastisch reisverslag, ik zie het gewoon voor mij. heel veel plezier de latste 10 dagen en Joost over 3 dagen jarig? alvast gefeliciteerd!!!!!!!

• 18 Februari 2010 - 09:21

Nenske:

Lieve Joost, lieve Jos.een hele fijne verjaardag zaterdag met elkaar. Joost nog veel gelukkige jaren toegewenst. Misschien komen er nog wel meer van zulke bijzondere vakanties! Laat je lekker verwennen door je vader!!
    Dikke knuffel van mij voor beiden.

• 19 Februari 2010 - 15:43

Kirsten:

Fantastische foto's.!!!!
    Gefeliciteerd Joost voor zaterdag!