Weergoden - Reisverslag uit Vlist, Nederland van Joost - WaarBenJij.nu Weergoden - Reisverslag uit Vlist, Nederland van Joost - WaarBenJij.nu

Weergoden

Door: Jos.

Blijf op de hoogte en volg Joost

02 Februari 2010 | Nederland, Vlist

Tja, die weergoden van Joost.

Waarschijnlijk hebben ze voorzien dat Joost nog wat meer tijd nodig had om de volgende draft van zijn master thesis af te ronden. En dat ik ook nog wel wat meer tijd kon gebruiken om mijn - vrijdag begonnen - eerste jichtaanval (?) ever in mijn rechtervoet te boven te komen. Loop vandaag alweer bijna als een kieviet, gelukkig.

Wordt spannend of we vandaag dan wel kunnen vliegen. We zagen gisteravond die Wettervorhersage für Deutschland op de ARD en dat zag er helemaal niet best uit. En we moeten toch echt via Frankfurt am Main naar Z.O.-Azië vliegen. We blijven optimistisch!

Overigens ziet Vlist in de sneeuw er natuurlijk wel heel erg charmant uit, maar daar gaat het hier niet over. Waar het in dit verband wel over gaat is dat de nieuwe bewoners van de wipwatermolen 'De Bachtenaar' (zie foto) het linker dijkje naar de molen drastisch hebben laten verbreden. Ik vrees dat ze daar asfalt overheen gaan laten leggen. Brrrr!

• 02 Februari 2010 - 15:45

Renée:

Jos./Joost, ik zal voor jullie duimen dat jullie vandaag kunnen vertrekken!
    groetjes,
    Renee

• 02 Februari 2010 - 22:58

Alain:

Nou jongens, het zit ook niet mee he, die duitsers ook altijd!
    Veel succes in ieder geval!

• 03 Februari 2010 - 12:31

Jaap:

En? Uiteindelijk alles goed gegaan met de vlucht? Nu in Jakarta? Veel plezier mannen! Maak er een onvergetelijk avontuur van.

P.S. Jos, houd Joost een beetje in de gaten, want hij heeft nog wel eens de neiging om te veel Bintangs te drinken ;-)

• 03 Februari 2010 - 17:26

Kirsten:

Nou jongens ben heel benieuwd. Jullie rugzakken zien er in iedergeval al indrukwekkend uit!!! Wij kijken uit naar jullie reisverslagen.
    groetjes Kirsten.

• 03 Februari 2010 - 18:27

Nenske:

Hoi mannen van me! Jullie zijn goed aangekomen in Jakarta heb ik vernomen uit jullie sms berichten!
    Ga maar lekker genieten en dan hoop ik dat er veel zon is bij jullie i.p.v. donderbuien! xxx

• 04 Februari 2010 - 08:42

Anneke:

Hé Joost, en wij maar denken dat je hoog en droog ergens aan de saté zat... Wai-Wah vliegt volgende week ook vanaf Frankfurt, dus misschien zitten jullie in hetzelfde vliegtuig ;-). Goeie reis!